wtorek, 31 sierpnia 2010

Blog day

Przeglądałem właśnie swoją ulubiona psychikę.net - co za pisownia- i postanowiłem się przyłączyć do akcji związanej z tytułowym dniem bloga.Przedstawiam swoje propozycje:


  1. Psychika.net - jeden z moich ulubionych blogów. Autor, w przystępny i ciekawy sposób przedstawia tematy związane z psychologia i nie tylko. Uwielbiam go;)
  2. Mr.Vintage - pierwszy z męskich blogów o modzie, który zacząłem odwiedzać. Jest bardzo często inspiracją mojego wyglądu. Tematy dotyczą mody męskiej, szeroko pojętej. 
  3. Jarek Kuźniar - tego Pana nie trzeba przedstawiać ( TVN24). Jego cięty język, cudowne zdjęcia, wyjątkowo trafiają do mojej skromnej osoby.
  4. Di - moments - blog o rzeczach wg mnie całkowicie z innej planety. Dotyczy duchowości, uczuć, wszystkiego czego sie tak naprawdę uczę. 
  5. The Sartorialist - znów ta moda. EmKa stwierdziła, że stroje się więcej "niż baba". Trafiłem na tego bloga przy pomocy wspomnianego wyżej Mr.Vintage. Dziekuje

To by było na tyle. Mam jeszcze kilku faworytów:  ave mea via - drugi blog Di, w tym tygodniu odkrytego The Men i jeszcze ze dwa bądź trzy.

1 komentarz:

  1. Tomku,

    bardzo dziękuję za wyróżnienie, czuje się zaszczycona i zobowiązana

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń