poniedziałek, 10 stycznia 2011

tylko tyle?? aż tyle???

Czy ktoś ma pilny problem, smutek, bądź radość ,która chciałby się podzielić w pierwszej kolejności - pada z ust prowadzącego, . Podnosi się jedna ręka:

- Tomasz - alkoholik i narkoman. Mam ogromna radość. Marzenia się spełniają. Przyjęto mnie do szkoły.

" Z przyjemnością informujemy o zakwalifikowaniu Pana Tomasza Chełka do udziału w trzeciej edycji dwuletniego szkolenia terapeutów pracujących z osobami uzależnionymi i członkami ich rodzin - Studium Terapii Uzależnień i Współuzależnienia prowadzonego przez Instytut Psychologii Zdrowia."

Tylko tyle i aż tyle, znajdowało się dzisiaj w liście otrzymanym około godziny 16. Jestem wniebowzięty pomimo tego, że nie potrafię tego chyba zbyt okazać.

Jeszcze nie tak dawno nie sądziłem, że trafię na detoks jako osoba zachęcająca ludzi to korzystania z pomocy grup dwunastokrokowych, a co dopiero w dalekiej przyszłości pracować z ludźmi uzależnionymi. Jestem jeszcze chyba w takim szoku, że nie ogarniam tego.

2 komentarze:

  1. Tomku,
    zauważyłeś? osiągasz wszystko, czego pragniesz, a nawet więcej.
    To dobry powód do wniebowzięcia, tylko szybko wracaj z niebem z rękach na ziemię, żeby się nim dzielić.
    Jak powiada mój przyjaciel - pozdrawiam serdelecznie i podwójnie.
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń