sobota, 12 września 2009

Chciałbym być zawsze.....


Poniżej prezentuje tekst, chyba jednej z ulubionych piosenek Moich i Siwego. Jest zawsze kupa śmiechu, gdy to śpiewamy, gdyż Piotr nie rozumie, bądź nie umie wypowiadać pewnych słów i wyrażeń. Więc zamiast Załoga "G" - jest Załoga Dziś, zamiast Asterix i Obelix - jest coś czego nie potrafię powtórzyć itp. Zawsze jednak naszemu śpiewaniu towarzyszy ogromna radość i wesołość. Polecam tę piosenkę wszystkim tym, którzy mają kłopoty z samym sobą, słowa są bardzo proste, lecz wyjątkowo do mnie trafiające. Oddają również to kim czasem jestem, i kim chciałbym się stać.




"Załoga G"

Bywa że nie jestem szczery
Czasem zwyczajnie kłamię
Jestem próżny pazerny
Dbam tylko o swoje cztery litery

Bywam małostkowy
Cyniczny i bezduszny
Osądzam bez litości
Bez serca i miłości


Chciałbym być zawsze niewinny i prawdziwy

Chciałbym być zawsze pełen wiary i nadziei

Tak jak Bolek i Lolek

Tytus Romek i Atomek

Dzieci z Bullerbyn

Tomek na tropach Yeti

Tak jak król Maciuś pierwszy

Asterix i Obelix

Jak załoga G

McGywer i Pipi

Miewam nieczyste intencje
Łamię własne zasady
Jestem niekonsekwentny
Drażliwy i nieznośny
Nie potrafię słuchać
A sam bez przerwy gadam
Jak bym istniał tylko ja
A światem rządził szatan


ref.

autor: Hurt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz