poniedziałek, 22 marca 2010

biadolenie

Dziś rano gdy pojawiłem się w pracy, włączyłem kompa i z głośników leciał akurat serwis informacyjny. Było tuż po 6.00. Wśród potoku ogólnych informacji, znalazł się pewien kwiatek, pt. " Niezbyt udany weekend naszych narciarzy". Z ust spikera szło się dowiedzieć, że:
  1. Kowalczyk niby fajnie bo zdobyła wszystko, ale w ostatnim biegu była któraś tam
  2. Małysz nieźle, jednak bez medalu ( był przecież czwarty )
  3. Nasza kadra skoczków też niby nieźle (czwarta na MŚ w lotach - jednak ten beznadziejny Rutkowski )
Ręce opadają. Ale zawsze znajdzie się ktoś , kto potrafi ponarzekać. Mnie się chyba też to zdarza, jednak już nie tak często. Coraz lepiej idzie mi wyłapywanie czegoś takiego. Rutkowski dostał burę od wszystkich za lądowanie na 143m chyba. Jednak w naszych szeregach byli i tacy co walili po 85m!!!! Na osłodę mam pewien fantastyczny filmik, co prawda "odrobinkę" zmanipulowany, jednak dający ogromnego pałera;). Dodatkowa atrakcją jest komentarz Pana Szaranowicza;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz