piątek, 24 września 2010

czarno - biało i szelkowo

Dziś do wczorajszego swojego wyczynu dodałem : białe szelki, no i koszula w spodnie;). Kiedyś tak się ubrałem, jednak strach przed odbiorem, nie pozwolił mi wyjść tak na miasto. Pracuje w centrum. Jednak tak się złożyło, że Rodzicielka przyjechała do miasta, a że jest niepowykręcana przez rwę kulszową, miała jakieś tobołki do zabrania z targu. Wyskoczyłem i musiałem przemierzyć ścisłe centrum miasta, czułem się w bardzo dziwnie w początkowej fazie wędrówki. Mam gdzieś w sobie mnóstwo kompleksów, cały czas nad tym pracuje. Od jakiegoś czasu wyzwalam swoje JA. Te eksperymenty z łaszkami, to między innymi jest tego część. Cały czas coś się we mnie budzi, i to mnie najbardziej przeraża. Po pierwsze: bo to coś poza moją kontrolą, po drugie - całkowicie nieznane. Ale jak to mówi klasyk: "Coco jumbo i do przodu". Dziękuję za wszystkie opinie, wszystkie mnie inspirują i bardzo mi pomaga, wszystkie bez wyjątku.

p.s.
Jest już po pracy, więc w te pędy ruszyłem pstryknąć fotę. Udało mi się to dzięki super statywowi, który kiedyś otrzymałem od Kalinosia. Dziwnie wyglądałem idąc z tym wszystkim, ale co tam;)


4 komentarze:

  1. fajny zestaw:) białe trampki, białe szelki..- szkoda ze nie spotyka się na ulicy tak ubranych mężczyzn

    no i jeszcze coś na temat techniki robienia zdjęć samowyzwalaczem, jeśli pozwolisz;)
    mi niestety nie ma kto robić zdjęć na bloga, albo robi automatem więc wole juz sama się nameczyć ze statywem:).
    Patrze ne Twoje zdjęcia i widze ze aparat złapał ostrość za Tobą ( zwróc uwage ze samochód i dzrewa w tle). Ty za to jesteś "nieostry". Aby odwrócic sytuacje musisz nastawić ostrośc na jakies drzewo, słup a następnie po ustawieniu samowyzwalacza stanąć dokładnie w tym samym miejscu. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Niezbyt przepadam za połączeniem z ciemniejszą koszulą od krawata jednak zestaw muszę przyznać świetny , może jednak przekona się Pan do muchy? Moim zdaniem pasowała by tutaj bardziej .
    Zestaw w tym stylu stereotypowo kojarzony z gangsterami (chociaż tak naprawdę niezwykle rzadko tak wyglądali częściej jak z boardwalk empire)
    Pozdrawiam
    Marcelo

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Jest fajnie, teraz w ramach rozbudowy wrzuć coś na wierzch.
    Kurtka, marynarka, sweter na ramiona itp...
    Torba na ramie lub reklamówka w garści....
    Nakrycie głowy .....
    Warto jest myśleć o zestawie kompleksowo. W końcu słońce i lato, to tylko 2/12 roku.
    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  4. # Rzaba
    dzięki bardzo za rady z aparatem, następnym razem spróbuje zgodnie z Twoimi wskazówkami(zdjęcia robisz cudowne)

    OdpowiedzUsuń