wtorek, 28 września 2010

duma mnie rozpiera

Miało być modowo, a będzie o moim ostatnim  dokonaniu.  W dniu wczorajszym miałem swoje pierwsze publiczne wystąpienie związane z wolontariatem w Fundacji, dotyczyło uzależnienia od internetu. Spotkałem się z rodzicami mającymi problemy wychowawcze ze swoimi pociechami. Od rana miałem mnóstwo wątpliwości, czy sobie poradzę. W niedziele zawiozłem do H. materiały przygotowane na to spotkanie. I tu nastąpiło pierwsze zaskoczenie. H. dosłownie był zachwycony ilości i jakością przygotowanego tekstu. Udzielił kilku rad, wskazał pewne zasady i życzył powodzenia. Udało mi się przygotować plan spotkania w fajnej formie graficznej i postanowiłem go rozdać zebranym. Od razu chwyciłem fajny kontakt z rodzicami. Moje wystąpienie miało na celu uświadomienie wagi problemu i zmiany podejścia do niego. Fachowych porad nie udzielałem, wskazywałem miejsca i sposoby uzyskania pomocy w razie wystąpienia problemu. To wszystko udało mi się osiągnąć bez większych wpadek i w sposób mam nadzieję, że przystępny. Po zakończeniu, pojawiło się uczucie dobrze wykonanej pracy, wręcz nawet dumy. W głębi serca zjawiła się myśl, że fajnie by było iść w tym kierunku, bo sprawi mi to po prostu dużo radości.

W ostatni czasie dostaje mnóstwo pozytywnych sygnałów na swój temat. Dotyczy to zarówno ubioru, jak i również moich zachowań i zmian , które wprowadzam w swoje życie. Doświadczam zupełnie nowych sytuacji i uczuć. Dostałem propozycję uczestniczenia w ustawieniach hellingerowskich ( chyba dobrze piszę) - nie wiem za bardzo co od tego oczekiwać, ale ciekawość jest ogromna. Oczywiście, że jadę.


p.s.
Poszedłem za radą nieocenionego Vislava i postanowiłem zaeksperymentować z jakimś dodatkiem. Wybór padł na chustkę w grochy;). Zderzenie dość dziwne biorąc pod uwagę to , że koszula w drobna w kratę. Ale wg Mnie doskonale pasuje. Niestety nie mam możliwości zrobienia porządnych zdjęć. Zrobiłem je telefonem.Z efektu jestem zadowolony.


3 komentarze:

  1. Witaj Tomek!
    Przede wszystkim gratuluję sukcesów w Twojej działalności. Oznacza to, że dobrze sobie poukładałeś wszystkie dotychczasowe doświadczenia życiowe i w swoim przepracowaniu ich wzniosłeś się na kolejny wyższy poziom. Bez tego wszystkiego nie potrafiłbyś pomagać innym.
    Satysfakcja i duma, oraz celowość wykonanej pracy to ważna rzecz.
    Zawsze byłeś i jesteś OK - to tylko kręte życiowe ścieżki nie pozwoliły Ci tego pokazać.

    Stylizacja na granatowy kolor, kratki i groszki podoba mi się. Byłaby również fajna gdyby te groszki były bardziej widoczne.
    Masz dobre wyczucie stylu i koloru, pozostaje tylko z czasem uzupełniać swoją kolekcję szmatek i co ważne dodatków. Korzystając z SH nie jest to aż takie zarzynające finansowo.

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Pierwsze zdjęcia wyglądają zachęcająco ale chciałbym zobaczyć całokształt.

    Pozdrawiam
    Marcelo

    P.S.
    Gratuluję sukcesów i życzę kolejnych

    P.S.2
    Jak napisał Vislav SH to genialne źródło niepowtarzalnych ubrań za rozsądną cenę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna koszula - błękitnych koszul nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń