wtorek, 21 września 2010

pomarańcza

Dziś druga odsłona mojego wyglądu. Przeglądając obowiązkowe pozycje, czyli Vislava i Mr.Vintage, postanowiłem przybrać pomarańczowe barwy. Zestaw, który mam na sobie, nie jest czymś zupełnie nowym. Kiedyś, dość dawno temu, byłem bardzo podobnie ubrany. Wg mnie ten kolor jest wyjątkowo radosny, poza tym, rzuca się chyba w oczy na tle obowiązujących szarości i brązów. W pełni oddaje moja wewnętrzna radość i wesołość. Wchodząc do Rysia do sklepu, usłyszałem :" ale masz śmieszny kolor sweterka" - miało to bardzo pozytywny ładunek emocjonalny. Udało mi się również spotkać H., jego komentarz - REWELACYJNIE WYGLĄDASZ. W całym stroju dominuje pomarańcz, jest bardzo fajny;)


 

 W moim życiu jest świetnie. Piotr jako, że poszukuje swojego powołania oznajmił: "zbiorę chłopaków i założymy zespół, będę śpiewał piosenki rockowe". Więc pytam, a jakie to są rockowe: " no takie co słucham na empetrójce", czyli KULT, Kazik, Ozzy Ozborne, Deep Purple, Kasia Nosowska. Metallica, Marylin Manson i wiele, wiele innych. W samochodzie - Eska Rock, więc mały obsłuchany. Oby tak dalej. Jest jeszcze jedna sprawa, która cieszy mnie ogromnie. EmKa jak i Rodzicielka, coraz częściej odzywają się do siebie. Jest to ogromny postęp. Oczywiście nie padają sobie 3w ramiona ( na to nie liczę) jednak zdarza się im przeprowadzić krótka rozmowę.

6 komentarzy:

  1. :)

    ładnie i odważnie,psze Pana
    wygląda na to, że i na zewnątrz i wewnątrz
    gratuluję gustu i wewnętrznej mocy

    pozdrawiam

    ps.
    fajnie jest wierzyć w cuda i sny, daję słowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Wydaje mi się że spodnie mogły by być trochę węższe na dole. Sweterek na ostatni zdjęciu wydaje się trochę workowaty.Jest taki naprawdę czy tylko tak fota wyszła? mimo to zestaw co najmniej niezły ;]
    Pozdrawiam
    Marcelo

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Tomek,
    podobają mi się Twoje ostatnie zestawy. Masz w sobie to coś, co pozwala Ci układać kolory i kroje w podobających się przynajmniej mnie proporcjach.
    Tak trzymaj, a niuansami purystów się nie przejmuj.
    serdecznie pozdrawiam Vislav

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuje Vislav za miły komentarz. Bardzo na niego czekałem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w stanie odtworzyć w swojej wyobraźni spotkanie z H:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tez sie podoba zestaw-lososiowy sweterek i spodnie w kratke. No i buty sa zajechane. Gratulacje za odwage rzucania sie w oczy. Siorka

    OdpowiedzUsuń